witam wszystkich  na moim blogu skoro już tu trafiłeś to zapewne jesteś ciekawym świata, pasjonatą  dalekich  niezapomnianych podróży tak jak ja ?Dlatego postanowiłem opisać i pokazać ci ciekawe miejsca, piękne malownicze krajobrazy i wspaniałą architekturę w Polsce i zagranicą ,które warto zobaczyć  na własne oczy .

Zapraszam na wędrówkę po najbardziej fascynujących miejscach  ,które na zawsze zapamiętasz ,bo co jest piękniejszego od wspomnień z podróży,bo to co zobaczysz nikt ci tego nie odbierze:-))

Całodniowy pobyt na Zamku w Łańcucie  to nie tylko jedno z najbardziej znanych miejsc w Polsce,ale
 również w europie ,którą warto zobaczyć i poczuć się jak za czasów króla Kazimierza Wielkiego
 Więcej tutaj...

Trzy dni spędzone w jednym z największych i rozrywkowych miast Holandii " AMSTERDAM "
   Położone nad Rzeką Amstel liczące 160 kanałów tworząc sieć wodną dzielącą miasto na wiele wysp.
   Ogólnie miasto przypomina drugą Wenecję ,latem jest odwiedzane przez wielu turystów z całego świata
  więcej tutaj...

Kilka dni spędzone w tej największej metropolii europy położony nad Tamizą liczący 12 mln
          mieszkańców pochodzących z Azji ,Europy ,Afryki i Karaibów.
          To nie tylko miasto zabytkowe z dużą ilością muzeów ,ale także miasto rozrywki i biznesu.
          Więcej tutaj...

"Dzika podróż na Słowację"

Wyruszyliśmy w tą szaloną podróż bez rezerwacji hotelu ,był to spontaniczny pomysł bo wszyscy lubimy podróżować ,zwiedzać i odkrywać nowe miejsca ,tak więc pomyśleliśmy dlaczego nie wybrać do tego przepięknego miasta? .Bo jak wiadomo z każdej podróży są w pamięci miłe wspomnienia i bywają niezapomniane przygody , które do końca będziemy pamiętać i opowiadać naszym znajomym ,którzy jak zawsze są ciekawi naszych opowieści.

Nasza podróż była lekko uciążliwa ze względu upał, pamiętam była piękna pogoda 33 stopnie c ,słońce świeciło tak mocno, że ciężko było wytrzymać po mimo to zdecydowaliśmy wyjechać poranną porą  ruszyliśmy w  kierunku Krosna a  stamtąd  do granicy Polsko-Słowackiej .

O porze wieczornej wybraliśmy się na spacer po mieście.Byliśmy bardzo zachwyceni tak czystym rynkiem i zadbanymi kamienicami i nocnym życiem ,ale jak to Polacy musieliśmy spróbować Słowackiego piwa. I wielu innych przysmaków z których Słowacja słynie

Zwiedzanie miasta

.Przechodząc uliczkami podziwialiśmy architekturę budynków i kolorowe fontanny ,które zrobiły na nas     olbrzymie wrażanie.
          Dzień 2 następnego dnia  udaliśmy  się w kierunku  Centrum zwiedzając Koszyce i piękne zabytki

Serce miasta Koszyc

Fontanna w Rynku
                            Widok w Rynku na Teatr i Filharmonię  została założona w 1968 roku

Nie daleko Centrum miasta

Katedra św Elżbiety została w latach 1378 - 1508 w stylu puznogotyckim Niezwykle
                  cenne pod względem artystycznym i historycznym jest monumentalne wnętrze katedry.

Wieża Urbana,pokryta czterospadowym dachem znajdująca się w Koszycach na
                          Została wzniesiona w XIV wieku. Pełniła funkcję wolnostojącej dzwonnicy
                                                              dla Katedry św Elżbiety

Katedra św Elżbiety ujęcie w całości

Widok na Rynek z innej strony

Pomnik Herbu miasta Koszyc

Zabytkowe budynki przy wejściu do Rynku
                                                   Niesamowity widok na Centrum  i fontannę

Wędrówka wąskimi uliczkami po prawej i lewej stronie widać zabytkowe kamienice

Choć nasza wizyta w Koszycach nie była długa lecz tylko jeden dzień to tak zapamiętamy
         to co zobaczyliśmy i co będziemy pamiętać bardzo długo ,bo są to chwile bez cenne i
         niezapomniane .Dlatego polecamy wszystkim właśnie to piękne i malownicze miasto.